تعهد از معلمان پایه اول برای درصد قبولی بیشتر!

سازمان آموزش پرورش کرمانشاه در جلسه ای از مدیران مدارس متوسطه درخواست کرده است برای جبران عقب ماندگی های علمی و کم کردن درصد مردودی های دانش آموزان ؛ مدیران مدارس از دبیران سال اول تعهد بگیرند که درصد قبولی در پایان سال تحصیلی بیشتر از درصد و وضعیت قبولی سال گذشته باشد تا شاید آمار مردودی ها کم شود و درصد قبولی رشد چشم گیری داشته باشد و رتبه منطقه در بین استان ها صعودی متفاوت از سال گذشته داشته باشد!

تعهد برای ارتقا درصد قبولی؛ در حقیت تعهد برای نمره دان های بی حساب و کتاب در د.ره متوسطه است تا بلکه آقایان بتوانند ناتوانی مدیریتی خود را در قسمت های مختلف آموزش وپرورش بپوشانند.

صدای ساز ناتوانی مدیران امروزی در آینده نزدیک گویاتر شنیده خواهدشد ؛ وقتی مهره چینی های رابطه ای جای خود را به افراد توانمند می دهد و غرض در رسیدن اهداف آموزش و پرورش فراموش می شود ، باید چنین تصمیم هایی گرفته شود.

همکاری می گفت: من در مدرسه ای که کار موظفم آنجاست تعهد دادم، درصد قبولی درسم صددرصد و میزان نمره هم کمتر از 19 و 20 نباشد و به همه دانش آموزان هم نمره قبولی خواهم داد، آقایان درصد بالای قبولی می خواهند من چرا دل آنان را بشکنم!

۲ نظر:

  1. ایرادی ندارد بیکار با سواد سرکوچه نشین بهتر است از بیکار بیسواد سر کوچه نشین

    پاسخحذف
  2. درود
    دوست من
    چطورید ؟
    از این مطلب استفاده کردم.
    سبز و پایدار باشید.

    پاسخحذف