خیـــر و شـــر گروه موسوم به " حزب الله کرمانشاه "

" تمام اختلافات از هوای نفس و زیاده طلبی بر می خیزد " این سخن ، یک شعار صرف نیست بلکه یک واقعیت اخلاقی و اجتماعی است. و چنان چه جنبه سیاسی و باندی و گروهی به خود بگیرد ،اختلافات نه تنها دغدغه دینی برای ارشاد مخاطب نیست بلکه تشدید حرص زباده طلبی انسان برای اجرای منویات فکری او خواهد بود.

گروه موسوم به حزب الله کرمانشاه با تهدید و پشتیبانی از مراکز قدرت و احتمالا ثروت توانست زمین ساختمان حیدریه کرمانشاه را با استفاده از فرصت آتش سوزی مشکوک آن نمایشگاه کذایی در زمان ترک نژاد به دست آورد و معلوم نشد هزینه ساختمان آن از کجا و با جیب و کیسه کدام نهاد و گروه و یا فردی تهیه و تأمین شد ، حال به جای این که مرکزی برای تألیف قلوب باشد به مرکزی برای ایجاد تفرقه و تهدید تبدیل شده است معلوم نیست آیا رسالت این گروه فقط ایجاد مزاحمت و اضطراب در دل مردم و جامعه است یا قصد دیگری برای فعالیت های خود دارند.

گویی اینان وظیفه دارند در حوادث اجتماعی ، گروه خود را نشان بدهند حال می خواهد این نشان دادن با اعلام مخالفت و برهم زدن جلسات اصلاح طلبان کرمانشاه باشد و یا مخالفت با همران اصولگرای دیروز خود. مهم نیست که مخاطب کیست مهم این است که اعلام شود اینان مخالف تنوع سلایق مدیریتی و نگرشی در جامعه هستند.

این گروه در اقدام اعتراضی در روز جمعه و در مقابل مسجد جامع کرمانشاه ، بنیان اختلاف افکنی با همراهان دیروز را پایه ریزی و گوشه ای از اختلافات درونی هفکران خویش را برملا کردند . بعید است متولیان مدیریت امروز استان مظلوم نمایی ودلسوزی ارشادی این گروه را قبول داشته باشند .

خوب است آقایان معلوم کنند محلی که در اختیار دارند و روحانیون سرشناس کشوری از پناهیان گرفته تا سیداحمدخاتمی و دیگرمداحان همسو و....را به این محل این مکان دعوت می کنند آیا برکت و وحدتی هم برای مردم استان همراه داشته است یا واسطه ای برای تفرقه زایی و ایجادنفرت بین مردم شده اند و آیا این مکان غصبی نیست آیا نماز و دعا دارد و مورد قبول است؟ آیا ایراد فقهی ندارد؟ و....؟

جا دارد بزرگان به اصطلاح شجاع این گروه اندکی فکر کنند و ببینند از دو گزینه " خیـر و شـر " کدام یک در فعالیت های آنان نمود بیشتری دارد و بر دیگری رجحان دارد ؟ آیا فعالیت ها و رفتار اجتماعی آنان موجب خیر وبرکت برای مردم است و یا این که شر و اضطراب در رفتار آنان نمود دارد؟ البته خود به ابن سئوال پاسخ ندهند بلکه آن را از افراد منصف مورد وثوق همسوی خود بپرسند!

در این رابطه بخوانید :



"این حزب الله و آن جندالله"

۲ نظر:

  1. يك خورده احترام به اسماعي كه روي اين مكانها بود ازبين رفت.اينجا ماواي يك مشت فرصت طلب مفت خور مزدخوروباجگيرشد.آن رستوران نيلوفر كه جاي قبلي بانك ملي شعبه مصدق را كسي بياد مياورد شرفش به ازاين...

    پاسخحذف
  2. مردم کرمانشاه که شدن نماد بی عرضگی و بی بخاری.
    لک های بی ناموس هم که ثابت کردند غیر از هارت و پورت چیزی بارشون نیست.ططری با اونهمه دادو بیداد مرد و ایادیش نتئنستن براش مراسم ختم بگیرن.
    بابا جان کرمانشاه هم زمان علی آقا جاویدان شهر بود حالا شده جای جولان یه عده روستائی بی پدر مادر که از پس خوانواده اشک تلخ هم بر نمی آن

    پاسخحذف