سخنی با سردار کرمی راد

سخنی با سردار کرمی راد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی

جناب کرمی راد نماینده محترم مجلس شورای اسلامی در مصاحبه ای که در وبلاگ های کرمانشاه آن را منتشر کرده اند؛ نسبت به وضعیت مدیریت استان اظهار نگرانی و ناراحتی نموده است که البته جا داشت نگرانی ایشان برای کنار گذاشته شدن تمام مدیران لایق استان و کشور می بود نه فقط دوستان همسو هم فکر خود !!

ما به عنوان " شهروند" حق داریم بدانیم که نمایندگان استان بجز حضور در بین مردم و جلسات خاص کشوری و استانی و توصیه در عزل و نصب ها ، برای توسعه زیربنایی استان و جبران عقب ماندگی های گذشته و نیز توسعه فعالیت های اقتصادی و اشتغالزایی و تحول در وضعیت معیشتی و خدمات رسانی به مردم چه کاری کرده اند و چه برنامه هایی دارند و یا داشته اند و چه بودجه و امکاناتی جذب و به بکارگیری شده است؟ فعلاً چون جایی برای طرح این پرسش نیست و چون گوشی برای شنیدن و مردی برای پاسخگویی و همراهی برای همدردی نمی بینیم و از این مهم می گذریم!!

اما جناب دکتر ! مگر شما وضعیت آموزش وپرورش استان کرمانشاه را نمی بینید؟ چرا اعتراضی به این مدیریت فرسوده ی شایسته کش، که آموزش وپرورش استان را با انتصاب های حلقه دوستان شما و امثال شما به ویرانی کشانده است اعتراضی نمی کنید؟ آیا بجز آمارهایی که فقط بر روی کاغذ قابل ارائه هستند، کار و اقدام قابل ذکری را که در آموزش و پرورش استان انجام گرفته باشد ، می توانید نام ببرید؟ سری هم به مدارس استان و بخصوص مدارس متوسطه بزنید و نتیجه شش سال مدیریت فرهنگی اصولگرایان ناتوان و بی تجربه را ، که ویرانی علمی و آموزشی و فرهنگی را در بدنه آموزش وپرورش بوجود آورده اند ، ببینید! همین آقای ریئس سازمان آموزش و پرورش استان چون از دوستان حلقه شماست و مورد عنایت ویژه شماست ؛ باید ماندگار باشد و توانمند معرفی شود و مدیر نمونه باشد و به تعبیر شما فلان صندوق دار بانک ،نباید فرماندار شود ؟ مگر سرپرستی قبلی همان فرمانداری از نیروها و مدیران جزئی ودسته چندم کمیته امداد نبود که با حمایت های امثال جناب عالی به جایگاه مدیر ارشد استان رسید؟

جناب سردار ! ما هم با شما موافق هستیم که نباید هزینه این مملکت برای تربیت و تجربه اندوزی نیروهای ضعیف و ناتوان و کم حافظه بکار رود ولی این را هم باور داریم خیل عظیمی از نیروهای توانمندی که تحت نام " اصلاح طلب " کنار گذاشته شدند حاصل سکوت و یا همراهی های امثال جناب عالی و دیگر نمایندگان بوده است . شاید این دو دستگی امروز بین اصولگرایان ،نتیجه آه و فریاد مظلومیت خواهی و حق کشی افراد ظلم دیده ای باشد که امثال شما ظلم و بی حرمتی نسبت به آنان را دیدند و سکوت کردند و حرفی نزدند و امروز آتش آن غضب ،شعله ور می گردد و به دامن بانیان آن می رسد.

۱ نظر:

  1. از سردار سئوال داریم خود ایشان چه نقشی در تربیت نیروهای ضعیف و ناتوان دارند ؟ مگر نه اینکه با دنبال کردن یکه تازی و تک سواری در استان و دور زدن سایر یارانتان در ابعاد مختلف به توزیع و چینش مدیریت ناتوان اهتمام بخشیده اید ؟
    جناب کرمی راد ! یکماه با حمایت دوستان ناتوانتان از معرفی یک استاندار جلوگیری کردید و هیچکدامتان پاسخی به خسران چنین عملی نداد!
    حاج محمد فضای استان را ببینید ! از برکت تشعشع افکار قرون وسطاییتان جمود و رخوتی حاکم شده که بی نظیر است .
    ابتدا به بستن وبلاگ های منتقد و دادگاهی کردن آنها پرداختید که شاید فراغ بالی برای گسترش افکارتان بیابید و حال می پرسی باز معترضید به وضع موجود ؟!
    بدنبال چه هستید ؟! استانی را از زیربنا در پنجه های خود فرو برده اید و باز ناراحتید ؟! این مدیریتی که از آن دلزده اید مگر ثمره یاران همفکرتان نیست و در کجایش با شما همراه نیست که بر آن می تازید ؟!
    گفتنی ها را برای بعد می گذارم

    پاسخحذف