هاشمی ؛ هم چنان نقش آفرین ولی این بار صریح

اجلاس سالانه نمایندگان خبرگان رهبری به ریاست آیت الله هاشمی رفسنجانی در تهران برگزار گردید ، رئیس حبرگان رهبری با در حضور منتقدان قوی و صریحی هم چون آیت الله یزدی و امام جمعه مشهد و... که بی محابا و بدون هیچ گونه اغماضی به انتقاد از رفتار سیاسی مخالفان و منتقدان خود می پردازند ؛ به انتقاد از سیاست های دولت نهم پرداخت و آن چه را که می باید به ذهن جامعه منتقل کند و به اطلاع رقیبان سیاسی خود برساند و بگوید، بیان کرد.

باید پذیرفت رفتار سیاسی هاشمی رفسنجانی با همه نامهربانی و بد رفتارهایی که هتاکان منتقد درحق او روا داشته اند ، آن چنان پیچیده و دقیق بوده است که نتوانسته اند او را از صحنه تصمیم گیری و اظهارنظر در امورجاری کشور حذف کنند و کنار بگذارند. شایدنتیجه این رفتار آن شده که سایتی مانند رجانیوز که از طرفدارن سینه چاک دولت منتقدبی پروای هاشمی است تا به امروز از برگزاری این اجلاس و سخنان رئیس مجلس خبرگان رهبری گزارشی ارائه نداده است و سکوت کرده است .

وقتی به صحنه حضور افراد مختلف با گرایش های متفاوت در مجلس خبرگان رهبری دقت شود ، به دست می آید که باید منتقد بود ولی از قطار تصمیم گیری و اظهارنظر در امور کشور نباید کنار بود . صرف مخالفت و از هرگونه امکانات موجود اطلاع رسانی محروم شدن هنر نیست ؛ هنر ؛ بودن و حضور داشتن برای انتقادکردن و نیز انتقادپذیرفتن است و این خصلت های هاشمی رفسنجانی اشت.

سخنان هاشمی رفسنجانی در جلسه افتتاحیه مجلس خبرگان رهبری

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر