یــاد در یــاد

پست قبلی را در یاد شهدای دوران دفاع مقدس نوشتم و منتشر کردم، اخبار سایت های کرمانشاه را می خواندم متوجه شدم امروز مدیر سایت و خبرگزاری دریابار در اثر حادثه رانندگی به دیار حق شتافتند .و بدین وسیله یکی از بلاگران دنیای مجازی استان کرمانشاه از بین جمع ما رخت بربست. تقریرات مفتخر است که آن سعید فقید یکی از خوانندگان مطالب و راهنمایان این تارنگار بوده است.

مردان خیرخواه همیشه برای ارشاد و راهنمایی دیگران پیشقدم بوده و هستند ؛ یک بار همراه با نصحیت و تذکری، درباره یکی از مطالب ما، نوشته بودند:

« ...این حقیر دریابار مدیر مسئول هفته نامه و نشریه خبری مجازی دریابار هستم ،شاید بطور معمول روزانه چندین بار به وبلاگ شما سر میزنم ،و عموما نهایت استفاده رو می برم.... به نظر می اید شان وبلاگ شما وزین تر از آن است که با این [بعضی] سایتها و اخبار و عکسها وزانت خود را پایین بیارید مطمئنم این مطلب بنده رو از سر خیر و صلاح دانسته و طوری عمل خواهید کرد تا در گذشته همچنان در کنار هم باشیم نه در مقابل هم »

و در ادامه مطالبی به تقریرات مطالبی را یادآور شدند و ما ضمن استقبال و بهره از نصحیت های خیرخواهانه آن شادروان ، عرض ارادتی داشتیم.

دریابار از بازماندگان دوران دفاع مقدس بود و در هنگامه و روزهای یاد آن شهیدان ، به جمع آسمانیان پیوست ضمن تسلیت این ضایعه دردناک، برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان این حادثه تلخ ، شفا و سلامتی خواستاریم .

خدایا؛ او یادآور سختی های دفاع مقدس بود ، او را با شهیدان دفاع مقدس محشور گردان.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر