هرکه با ما نیست ،علیه ماست!!

در فضای سیاسی امروز که اصلاح طلبان با انواع تهمت ها ، به کلی از میدان رقابت و مدیریت اجتماع، کنار زده شده اند و حتی ممکن است در آینده نزدیک، تندروی های مدیران جامعه تک صدایی موجود ، به جایی برسد که مانند " داستان قَــرمَطی کُشی گذشته ایران" باقی مانده اصلاح طلبان به هر بهانه ای ، ترور شخصیت بشوند و با این وصف که از میدان سیاست و مدیریت کنار زده شده اند ، جایگاه اجتماعی و شأن خانوادگی آنان نیز در سایه حاکمیت دولت مهروز عدالت گستر، به خاطر ثواب و خیرات ، هر روز مورد هجمه نیروهای غیبی قراربگیرند و از مسجد و دانشگاه منع شوند و امان زندگی از آنها گرفته شود. این رفتار با اصلاح طلبان بیان می کند که زمان ؛ زمان بهره برداری از وضعیت مورد قبول موجود، برای کنار زدن بخش دیگری از نیروهای انقلاب باشد حتی اگر آنان دوستان دیروز و منتقدین امروز باشند!

اگر هشدار های افراد دلسوز و اهل منطق در نظر گرفته نشود ؛ این بار نوبت کنار گذاشته شدت طیف دیگری از اصولگرایان ؛ یعنی علی لاریجانی ، علی مطهری وقالیباف است . انتشار نامه اعتراضی در نماز جمعه قم، علیه رئیس مجلس بعد هتک حرمت به مجلس و مرکز جایگاه قانون گذاری ایران ، ب مقدمه این اقدامات است.

زمانی بوش رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ؛ " در جهان هرکه با ما نیست علیه ماست " و امروز طرفداران تندرو دولت همین نگرش را با منتقدین خود بیان می کند و نمی توانند حضور منتقدین را در عرصه اندیشه و قانونگذاری و مدیریت اجتماع تحمل کنند ، حتی اگر این افراد کسانی باشند که دیروز در دایره اصولگرایان بوده اند!!

باید منتظر ماند و دید که آیا طیف حامی دولت در چه موقعیت و مناسبت و بهانه ای ، پروژه کنار گذاشتن روحانیونی که تا دیروز حامی او بوده اند و امروز منتقد وی شده اند، کلید خواهد زد؟ آیا این توانایی را دارد ؟

۲ نظر:

  1. سلام خسته نباشید
    وبلاگی جالبی دارید ملی کم گذره
    امیدوارم همیشه همینطور با انگیزه ادامه بدبد

    پاسخحذف
  2. درود ...

    رأي‌گيري اعراب براي تغيير نام خليج فارس

    به تازگي اعراب يک نظرسنجي براي تغيير نام خليج فارس با نام مجعول خليج ع ر ب ي و پيشنهاد آن به گوگل راه‌اندازي کرده‌اند.
    به لينک زير برويد و در اين راي‌گيري شرکت کنيد و به «خليج فارس» راي دهيد:

    http://www.persianorarabiangulf.com


    از اينکه يکي از بينندگان وبلاگ زيبا و جالب شما هستم بسيار خوشحالم و اميدوارم هميشه موفق و پيروز باشيد.

    شاد شاد شاد باشيد

    بدرود ...

    پاسخحذف