چرا سکوت ؟ دریغ از دلداری وهمراهی!!!

اتفاقات چند روز اخیر و حرمت شکنی خانواده امام در سالگرد ارتحال آن خورشید تابناک و هجمه غیر اخلاقی و تهمت های مکرر و بی سابقه سایت های مدعی اصولگرایی و طرفدار دولت به فرزند امام و رئیس مجلس خبرگان رهبری ، آیا نشانه طراوت و شادابی فضای سیاسی جامعه است و یا حاکی از نهادینه شدن فرهنگ بداخلاقی ؟

شاید ؛ سکوت و همراهی و رضایت رئیس جمهور در قضایای اخیر، به خاطر فعالیت های زیاد و ایرانگردی و جهان گردی های کم حاصل وکم نتیجه ؛ خستگی و دل مشغولی برای ایشان به ارمغان می آورد؛ و فرصتی برای رسیدگی به مسائلی این چنینی برای ایشان باقی نمی گذارد!!

اما سکوت و نظاره گری معنا دار بیت رهبری معظم و تجلیل ایشان از حضور مردم در مراسم روز چهاردهم خرداد در دیدار با نمایندگان مطیع و سر به زیر مجلس و عدم دل داری از فرزندان بنیانگذار جمهوری اسلامی که در حضور ایشان به آنها نامهربانی شده است ؛ مسئله قابل انکار نیست!! با محکونیت این اقدام توهین آمیز از طرف مراحع معظم قم ، چرا جانشین آن یگانه دوران ، سکوت می نمایتد؟

آیا این همه تایید دولتی که بعضی از اعضای آن فتنه ساز هستند و هنری جز فتنه گری ندارند و رفتار و گفتار و اقدام بعضی از آنان است که موجب التهاب های مکرر اجتماعی در بین مردم می شود نیازمند یک تشر ولو مختصر حضرت ایشان نیست؟

۱ نظر:

  1. سلام دوستان عزیز.دوست دارم که به عرض مبارک جنابعالی
    وهمکاران بزرگوارتان برسانم که کجائی وچکاره هستم!؟ندیده شماهارادوست دارم.پیروزوسربلند باشید

    پاسخحذف