صدور کارت خرید الکترونیکی برای 100 هزار فرهنگی

به گزارش کارمندنیوز به نقل از تهران امروز ، كوروش اسکندری گفت: با هماهنگی‌اي که با وزارت بازرگانی انجام شده، کارت خرید الکترونیکی یك و نیم میلیون تومانی برای 100هزار فرهنگی صادر شده است و در چند روز آینده تحویل فرهنگیان خواهد شد.


وی افزود: طرف قرارداد آموزش و پرورش برای اهدای این کارت بانک ملی است و اسامی فرهنگیان همراه با کد ملی آنها به این بانک ارسال شده است.

اسكندري گفت: فرهنگیان اولین کارکنانی هستند که کارت اعتباری خرید الکترونیکی دریافت می‌کنند. پیش از این نیز 300 نفر از معلمان نمونه کشور کارت خرید الکترونیکی را در روز معلم دریافت کرده‌اند.


سرپرست اداره رفاه و تعاون وزارت آموزش و پرورش افزود: تاکنون بیش از 800 هزار فرهنگی به وزارت بازرگانی برای دریافت کارت خرید الکترونیکی معرفی شده‌اند.

اسکندری با اشاره به این كه کارت اعتباری فعلاً فقط برای فرهنگیان رسمی یا پیمانی صادر شده است، تأکید کرد: فرهنگیانی که تاکنون برای ثبت‌نام کارت اعتباری اقدام نکرده‌اند، می‌توانند به ادارات تعاون آموزش و پرورش سراسر کشور مراجعه کنند.

وی افزود: برداشت نقدی از این کارت‌ها امکان‌پذیر نیست و مبالغ آن پس از خرید فرهنگیان از فروشگاه‌های طرف قرارداد به صورت 24 قسط 70 هزار تومانی با کارمزد 4 درصد از حقوق آنها کسر خواهد شد.

۲ نظر:

  1. با سلام
    ازاجرای این گونه طرحها چند نتیجه گیری میتوان نمود
    1- نتیجه گیری اقتصادی : با توجه به عدم قدرت خرید مستمر کارمندان دولت و در نتیجه بازار کساد فروشگاههای آنچنانی و اینچنینی که سررشته کارآنها به دست باند های خاص و ذینفوذ در سیستمهای اداری است باید اینگونه طرحهای بدیع و بی بدیل در انداخت تا اقتصاد بی رمق و رونق آن تشنگان خدمت به سفره کارمندان و شیفتگان سلفخوری از فیشهای حقوقی ناچیز و ناقابل جماعت بی بضاعت به رونق افتد
    2- نتیجه گیری انضباطی : جماعت کارمند و حقوق بگیر را باید آموخت که انضباط در اقتصاد و معیشت یعنی اینکه حقوقهارا بایستی ماه به ماه و بلکه سال به سال در پروسه اقساط چنان تنظیم نمود که نیازی به برنامه ریزی مازاد نداشته باشد و اتوماتیک وار و بصورت سیستم هوشمند خودبخود کانال واریز را طی نماید و اوقات شریف آنان صرف برنامه ریزی چگونه هزینه نمودن آن ننمایند
    3- نتیجه گیری اخلاقی : با اجرای طرحهای از این دست ، نزاع محاسبه و مشاجره درون خانوادگی برسر سنار سی شاهی سربرج کارمندان برطرف گردیده است چراکه مسیر هزینه آن ازقبل مشخص شده است
    4- نتیجه گیری سیاسی : جماعت کارمند را بایستی در وضعیتی قرار داد که به چیزی به جز معیشت و کمبود های مربوطه نیاندیشند تا مبادا درایام و مناسبتها به استماع اخبار و حوادث سیاسی ومطالباتی بپردازند و به دنبال درخواست تشکلهای سیاسی و صنفی دم از حقوق فراتراز فیش های تعین تکلیف شده زنند و ازاین طریق «عرض خود برده و زححمت به زعما روادارند»
    5- نتیجه گیری عبادی : طاعت اگرنیست گنهی باید کرد _ دردل دوست به هرحیله رهی باید کرد!!!

    پاسخحذف
  2. سلام دوستان عزیز.لطفامارابا نام بحرین استان چهاردهم لینک فرمائید.(www.menameh.blogfa.com)بحرین استان چهاردهم

    پاسخحذف