بـــه واقعیـــات تـــوجـــه کنیــــم!

معلمان از وضعیت موجود بسیار ناراضی و نگران هستند ، اگرچه در حال حاضر و شرایط فعلی، کسی جلو نمی افتد و اعتراض اجتماغی ندارد ولی با یک شوک سیاسی اجتماعی و یا یک اتفاق و حادثه ای و یا هرموضوعی که بتواند بهانه اعتراضی باشد و بشود اعتراضات را جدی مطرح کرد ، بسیاری وارد همراهی می کنند، به نظر می آید یک روحیه « نــــادری» لازم است تا نادران دیگر را به حرکت در آورد.

بدبینی وبی اعتمادی شدیدی در بین معلمان وجود دارد در یک کلام به بزرگ و کوچک مسئولین نه اعتمادی دارند و نه برای آنان احترامی قائل هستند . اگر پرده های اعتراض کلامی در بین معلمان این چنین پاره شده است وادامه یابد، سخره گرفتن متولیان ، عادی می شود و چنان چه این رفتار عمق پیدا کند و و نوعی فرهنگ رفتاری شود؛ در آینده برگرداندن اعتماد معلمان که متولیان تعلیم وتربیت کشورند،سخت و دشوار است و قطعاً موضوع آموزش وپروش کشور ، از این بدتر ، دچار خسران خواهد شد.

رئیس جمهور محترم که به دنبال تحول در مدیرت جهانی است ، به فکر وضعیت مردم وفرهنگیان هم باشند وخدایی نکرده وبلانسبت ایشان ، این غفلت ، داستان « آن ستاره شناس گلستان سعدی ،که ستارگان را در آسمان رصد می کرد » واز خانواده خود بی خبر بود را در ذهن ، تداعی نکند .

تو بر اوج فلک چه داني چيست ؟

که نداني که در سرايت چيست؟( کيست ؟)

وقتی کسی به مشکل ، نیاز و سخن معلمان توجه نکند ،بدون شک، تمام دستاوردهای مدیریتی کشور دچار تردید می شود وخدمات انجام گرفته شده مدیران دلسوز ، به سخره گرفته می شود.وبه تبع آن این بی اعتمادی در بین دانش آموزان و خانواده های آنان، نفوذ پیدا می کند و موضوع فرهنگ دچار خسران وعقب ماندگی می شودو....

۱ نظر:

  1. فلاحت‌پیشه : احمدی ‌نژاد پیشنهاد داده که راه آهن به کرمانشاه برود.

    عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی می گوید که در جلسه امروز مجلس پیشنهاد رئیس جمهوری مبنی بر انتقال تیم راه‌آهن به کرمانشاه را مطرح کرده است.
    حشمت‌ا... فلاحت‌پیشه با اعلام این خبر که راه آهن به احتمال فراوان به استان کرمانشاه انتقال پیدا می کند می گوید«: سال گذشته تمایل داشتیم راه‌آهن را به استان کرمانشاه انتقال دهیم. با توجه به این که تیم شیرین فراز به صورت خصوصی اداره و خیلی زود دچار ضعف مالی شد احساس کردیم تیمی با پشتوانه دولتی می‌تواند در کرمانشاه حضور داشته باشد.

    مطمئناً در صورت حضور تیمی مثل راه‌آهن در کرمانشاه می‌توانیم شاهد صحنه‌هایی مانند حضور تماشاگران پرشور تبریزی باشیم.»
    وی در ادامه صحبت‌هایش می گوید«: کرمانشاه دارای 2 میلیون نفر جمعیت است. امروز این مسئله را در صحن مجلس شورای اسلامی تذکر دادم که آقای احمدی‌نژاد اعلام کرده اند راه‌آهن به کرمانشاه انتقال داده شود و مطمئن هستم رئیس‌جمهوری نگاه مثبت و ویژه‌ای نسبت به این مسئله خواهند داشت اما متأسفانه آقای سعید‌لو تاکنون ترتیب اثر چندانی به این مسئله نداده‌اند.»
    فلاحت‌پیشه در پایان گفت:«وقتی استانی نمی‌تواند تیمی را در لیگ برتر نگه دارد و استان دیگر اصلا تیمی در لیگ ندارد مشخصا نوعی تبعیض در این میان وجود دارد و ما هم زیاد موافق انتقال تیم‌ها نیستیم اما کرمانشاه این پتانسیل را دارد که با تماشاگرانش جور استان‌های دیگر را بکشد.»

    پاسخحذف