سخنان تکراری دادوش و بازگشت آبادگران

1– بعد از تعطیلی سایت آبادگران کرمانشاه ، وبلاگی با نام با نام مستعار " کرمانشاه آنلاین" در عرصه خبر رسانی کرمانشاه ، حضور پیدا کرد ، احتمالا بعضی از گردانندگان آبادگران جوان نخواسته اند از عرصه نقد مدیریت استان، غایب باشند و بهتر آن دیده اند که با نام دیگری وارد فضای خبری استان بشوند. تقریرات برای این دوستان آرزوی موفقیت دارد.

2 – استادار جدید کرمانشاه فعلا انرژی و توانایی سخن گفتن را دارد و تا به حال بجز اظهار نظر در موضوعات مختلف استانی و کشوری ؛ هیچ برنامه ای برای اقدامات خود ، در موضوعات مختلف سیاسی ، اقتصادی و فرهنگی و... استان ارائه نکرده است . پرگویی و ادعــا در مدیران ایرانی و استانی یک خصیصه عمومی است ، انتظار است ایشان از " تعارف کم کنند و بر مبلغ بیفزایند" و به بیان برنامه های خود بپردازند و بگویند می خواهند دریکی دوسال آینده؛ عملا استان و رفاه مردم استان را در چه برنامه هایی و به کجا برسانند؟

یادآوری : پالایشگاه موجود و بلوار های زیبا و پارک های باصفای کرمانشاه نتیجه اقدامات شهرستانی استاندار قبل از انقلاب است ؛ ترک نژاد ، کمربندی جدید و پل روگذر و زیرگذر لب آب را به یادگار گذاشت و غفوری پل نیمه کاره میدان ایثار . سید دادوش هاشمی چه برنامه ای دارد؟؟؟؟

۲ نظر:

  1. دوستان ارجمند و عزیز سایت وزین تقریرات
    از لطف شما به سایت خبری کرمانشاه آنلاین متشکریم انشالله همچون گذشته از نظرات و راهنمایی های شما عزیزان استفاده خواهیم کرد نام سایت وزینتان با افتخار در سایت کرمانشاه آنلاین قرار گرفت .

    موفقیت شما عزیزان آرزوی ماست

    پاسخحذف
  2. باسلام دست همكاري وهمراهي با شما عزيزان را ميفشاريم http://faryadali8.blogfa.com/وبلاگ فريادعدالت

    پاسخحذف