در استقبال از " دریابار نیوز "

آغاز فعالیت رسمی خبرگزاری " دریـابارنیوز "برای منطقه کرمانشاه که از وجود خبرگزاری های مستقل و توانمند محروم است مایه مسرت و خوشحالی است . اگر این خبر گزاری شخصی ، بتواند به تحلیل غیر احساسی و منصفانه اخبار و حوادث منطقه غرب کشور بخصوص استان کرمانشاه بپردازد ، می تواند جایگاه ویژه ای در بین مردم پیدا کند .

اگرچه مدیر محترم این خبر گزاری به اردوگاه اصولگرایان کرمانشاه منسوب است ولی می تواند یک طرف دعوای خبری روزمره نباشد. و با دعوت و مصاحبه با افراد اهل فکر و سیاسیون مطلع و منصف و واقع نگر در هر دو جناح موجود و مطرح در کرمانشاه فضای بی تحرک خبری منطقه را رونق ببخشد.و خلاء اطلاع رسانی منطقه را بر طرف نمایید. اگرچه قبل از ایشان سایت کرمانشاه امروز منسوب به مهدوی چشمه گچی به همه نواقصی که داشت توانست جایگاه ویژه ای پیدا کند ولی نتوانست دوام بیاورد.

انتظار است این خبر گزاری نوپا ، صــرفاً به تریبونی برای انتشار اخبار سایت های کشوری همسوی خود ، که مطالب آنها، در همه جا کپی پیست و و منتشر می شود، تبدیل نشود که در این صورت مانند سایت خبری "زاگرس نا " مخاطیبن محدودی خواهد داشت و مطالب آن کم اهمیت می شود.

اگر مدیران این پایگاه خبری بتوانند دایره فکر خود را به همه مردم منطقه و بخصوص دوست داران انقلاب با هر گرایشی که دارند گسترش دهند می توانند در فضای کنونی ، صدای مردم منطقه باشند. این دوستان می توانند از توهین های بازاری که کار افراد کم مایه و احساسی است و موجب التهاب و بد بینی و دسته بندی های کاذب در جامعه می شود بپرهیزند و جانب حقیقت را بگیرند ولو به ضرر آنان باشد.

امیدواریم عنوان " دریاباری " در عمل به مردم نشان داده شود و صفت " برکــــه باری " که در روحیه اهل فکر نیست در در این پایگاه خبری پیدا نشود.

آدرس دربار نیوز :


http://www.daryabarnews.com/


۱ نظر: