آرمان های انقلاب اسلامی، ماندگار است.

سال 57 برای من و امثال من، که در آن سال های نوچوانی؛ کم و بیش نظاره گر ایثار و فداکاری مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) بودیم ، خاطره انگیزترین دوران زندگی است " اگرچه خاطرات در اوج عرفان و ایمان جوانان؛ در دفاع مقدس خود حکایت دیگری است" اما اوایل انقلاب که مردم یکصدا و متحد بودند ، شروع حرکتی هماهنگ ، برای رسیدن به اوج معنویت بود.

اعتقاد به قران و اسلام ، برای دست یابی به آزادی وآزادگی وبرپایی عدالت اجتماعی واز بین بردن فقر واختلاف طبقاتی در سایه معنویت وایمان ، اوج آرمان های مبارزان انقلاب است ، وهیچ گاه ودر هیچ زمانی وتحت هیچ شرایطی عهد ما با شهدای انقلاب ؛ گسسته نخواهد شد .

اسلام ، قرآن ، وآرمان های امام (ره) ، شهدا و رهبری و ولایت ، حلقه مشترک و متحد همه دوست داران انقلاب است . فرزندان امروز جامعه شدیداً ، نیازمند تبیین اهداف جهانی انقلاب هستند. افسوس ! و در سایه اختلافات سیاسی و به آتش جهالت متولیان بلامنازع مدیریت اجتماعی ، و به خواست دشمنان ،غبار غربت بر اندام این شجره طیبه بنشید.

باید تلاش کرد و نگذاشت اهداف امام و شهدای انقلاب به دست نادانان و نامحرمان ، وارونه جلوه گر شود و بد به فرزندان تشنه آگاهی و واقعیت ، ایران عرضه شود .


 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر