ای کاش اغماضی بود ...

تـورا تيشــه دادم كه هيـزم كنـي........ نــدادم كه برفــرق مـــردم زنــي

قلم و مسئولیت و قدرت را به افراد داده اند که منادی رحمت و مهربانی و یکدلی باشند ،نه باعث کینه وعداوت بین مردم و نگرانی خلق خدا. حنجره ها و حلقوم های نا امید کننده ونگران کننده مردم ؛ نفسگاه های شیطان هستند که در قامت و چهره انسانی ، در بین مردم با تفرقه و کدورت جلو ه گری می کنند.

« حکم " زندان ، شلاق و تبعید " برای " علی پورسلیمان " مسئول تشکیلات و برنامه ریزی سازمان معلمان ایران و مدیر وبلاگ " سخن معلم " » این یک خط و نیم به همراه تصویر حکم محکومیت آقای پورسلیمان ، تمام متن خبری بود که در یک پست وبلاگ سخن معلم ، ذکر شده است .

باید ریشه تمام فتنه هایی که موجب شکاف اجتماعی و کینه های گروهی و عقده های گناه آلود و نگرانی های موجود و دو دستگی بین مردم شده است و یا می شود ؛ شناسایی کرد و خشکاند. حرکت برای رسیدن به اهداف مقدس انقلاب با وحدت و همدلی مردم به دست می آید. هر جا مدیر کم تجربه و احساساتی ،به نگرانی های اجتماعی دامن بزند ، و با رفتار غرض آلود خود بین مردم، تفرقه ایجادکند ، دوست دار انقلاب و خادم مردم نیست . چتر پیروزی انقلاب ؛ چتر محبت برای همه و نسیم اتحاد و یکدلی بین آحاد مردم بود و است . امروز ؛ ما را چه شده است که این چنین مظنون به هم ، یکدیگر را متهم می کنیم ؟ امیدواریم با رحمت خداوند ، کسانی که بر آنان سختی روا شده است و احکامی نا خواسته نوشته شده است ، برای خدا و وحدت ملی تحمل نمایند و خداوند به آنان پاداش خیر بدهد.

چرا قلم بدستان ، اغماض نمی کنند و مگر مقتدای ما نفرمود : لذتی که در بخشش است در انتقام نیست .


۱ نظر:

  1. سخن معلم :
    سلام
    از مطلبی که نوشتید سپاسگزارم .
    هدف ما احقاق حقوق فرهنگیان و اجرای عدالت بوده و هست و آن را ادامه خواهیم داد .
    امیدوراریم عقلانیت و خردورزی در آقایان طلوع کند.
    سبز باشید.

    پاسخحذف