تقریرات در بلاگر فعال است .

تقریرات؛ در بلاگفا مسدود شد ،این کاز بدتر از فیلتر کردن است. داریی مان را که ؛ دو کلمه نوشتاری بود، مصادره کردندیعنی زحمت دوساله ما را بر باد دادندو بردند. ( حرامشان باد) چـــراما را مسدود کردند؟ نمی دانیم!! البته بعد از انتخابات پیام های تهدیدآمیزی برای ما ارسال می شد ، ما اهمیت نمی دادیم . یکی از پیام ها را برای وبلاگ رسالت نیوز کرمانشاه ارسال کردیم و گفتیم ممکن است وبلاگ تقریرات فیلتر بشود....
تقریرات مشی انتقادی با نگاه مذهبی داشت و دارد ؛ در آن مطلب غیراخلاقی منتشر نمی شد و « انتشار محتوای غیر اخلاقی یا محتوایی که براساس قوانین کشور تخلف است » نداشته است و خلاف قوانین بلاگفا و « تخطی از قوانین استفاده از سایت » اقدام نکرده است ،در مدت انتشار به کسی توهین نکرد حتی نویسنده ؛ خود را اجل از این می دانست که نام کسی را ببرد و یا توهین به کسی داده باشد؛ پس به« دستور مراجع قانونی جهت مسدود سازی وبلاگ » اقدام شده است .
در مدت دو سال فعالیت؛ 400 مطلب به خوانندگان خود عرضه کرد کمتر "کپی پیست" نمی کرد ، اگر مطالب را از جایی می گرفت منبع آن را ذکر می کرد یک بار مطلبی را که ازمنابع مختلفی تهیه کرده بود به مناسبت روز معلم ارائه داد با تذکر نویسنده محترم که نامش در منابع مورد استفاده نبود ، درس ارائه مطلب ، یادگرفت و از آن زمان به بعد، اگر از جایی مطلبی ذکر می کرد منبع آن را بیان می کرد. بیشتر مطالب تقریرات، نقد و تحلیل و یا عرضه مطالعات نویسنده آن بود .بیش از 2000 نظر در نقد مطالب عرضه شده از طرف کاربران محترم هم، جزء همان دارایی مصادره شده ماست.البته خداوند؛ گوگل عزیز را نگه دارد ؛ از امکانات گوگل ریدر استفاده شد و تمام مطالب قبلی ، البته با زحمت قابل دسترسی است.
ما بعد از این نامهربانی مدیران بلاگفا ؛ که برای رفع مسدودیت؛ با آنها مکاتبه داشتیم و فعلاً نتیجه ای نگرفته ایم ، تقریرات را در بلاگر با همان نام فعال کردیم البته از قبل مقدماتش را آمده کرده بودیم و اگر باردیگر، بی دلیل آن را فیلتر کردند حداقل دخل و تصرف و دستررسی به مطالب نوشته شده ، ساده و آسان باشد.
تقریرات ، در بیش از 50 انجمن و کلوب مجازی عضو بود و هست و با آدرس قبلی مطلب عرضه می کرد ، اگر چه اطلاع رسانی آدرس جدید به علاقه مندان تقریرات سخت وزمان بر است ولی امکان پذیر است .
با این اقدام بی پاسخ مدیران بلاگفا ، اعتماد به سرورهای داخلی کم بود ، کمتر شد و رفتار مدیران بلاگفا راعامل تشدیداین بی اعتمادی می دانیم.
دوستان وبلاگ نویس همشهری و معلمان عزیر در اطلاع رسانی علت مسدود شدن در بلاگفا محبت داشتند و زحمت کشیدند ،ما در این جا از همه دوستان که لطف داشتند ،تشکر می کنیم وبصورت خصوصی از آنان تشکر وقدردانی خواهیم کرد.
بیش از صد سایت و وبلاگ به تقریرات لینک داده بودند ، چون این لینک ها در گوگل ریدر نمی آید ،ما به آنها دسترسی نداریم ، لذا از دوستان عزیز تقاضا داریم لینک تقریرات را اصلاح فرمایند.
سرور های بلاگر وبلاگفا هریک مزایا و خوبی هایی دارند ولی دربلاگفا مطالب راحت تر و زیباتر عرضه می شود اما اطمینانی به نگه داری مطالب ،در آن نیست با این حال به بلاگر نقل مکان کردیم.
تنوع و دسته بندی لینک ها وخدمات جانبی در قالب قبلی ، تقریرات را به صورت یک ترمینال برای کاربران با ذائقه های مختلف در آورده بود و شاید بیش از 500 ساعت برای ساخت و دسته بندی مطالب و تهیه گوگل ریدر که سابقه بیش از 500سایت و وبلاگ در خود داشت ، اهمیت مراجعه را به آن را نشان می داد با ین حال « هرچه نپاید ، دلبستگی نشاید»
ما در ثبت لینک دوستان در قالب جدید تقریرات در حال اقدام هستیم لذا دوستان عزیز تا راه اندازی کامل وبلاگ ، قصور ما را بپذیرند .
از مدیران محترم بلاگفا به خاطر خدمات فرهنگی که به جامعه عرضه می کنند و دو سال محبت کردند و به ما فرصت نوشتن دادند تشکر می کنم ولی از نوع برخوردشان گله مند هستم امیدوارم این نقایص را در رفتار فرهنگی خود بر طرف نمایند.
هر که ما را یاد کرد ،ایزد ؛ مراو را یاد باد // هر که ما را خوار کرد، از عمر بر خوردار باد
هر که اندر ره ما خاری فکند از دشمنی // هر گلی کز باغ وصلش بشکفد بی خار باد

۳ نظر: