از خرید ماشین احمدی نژاد تا بزرگترین اختلاس ایران


اما جالب آن است که بدانيد مه آفريد امير خسروي همان خريدار گمنام پژو 504 رييس جمهوري است که از او بعنوان يک ايراني مقيم آلمان نام برده مي شد و هرگز اسم کامل او بدلايل انساندوستانه !! علني نشد!
"عماریون"اینکه اختلاس سه‌هزار میلیارد تومانی از شبکه بانکی کشور یا همان بزرگترین اختلاس در طول تاریخ اقتصادی ایران چگونه انجام شده است و چه کسانی بصورت مستقیم و غیر مستقیم در این فاجعه شوم نقش داشته اند، وظیفه مراجع قضائی و امنیتی کشور می باشد که امیدواریم همچون گذشته این وظیفه خطیر را به خوبی انجام دهند امّا بی شک در پی این گونه اتفاقات نباید از نقش دشمنان نظام و انقلاب و آنهایی که درصدد ضربه زدن به سیستم اقتصادی کشور هستند، غفلت نمود.
به گزارش سرویس اقتصادی بی باک، اگر شما يکي از اعضاي اتاق فکر کابينه اسرائيل بوديد که مي خواستيد از گزينه هاي غير نظامي به جمهوري اسلامي ايران ضربه وارد کنيد آيا اخلال در نظام پولي را بعنوان يک گزينه مهم و اصلي در نظر نمي گرفتيد؟!
بارها و بارها از زبان منافقان و رسانه هاي وابسته به لابي صهيونيست شنيده ايم که ضد انقلاب در پي ضربه زدن به نظام پولي و بانکي ايران در راستاي به زانو درآوردن کشور مي باشند.

اگر معاون خزانه داري آمريکا در يک برنامه زمانبندي شده منسجم به اکثر کشورهاي جهان سفر مي کند تا تحريم بانکهاي ايراني و فشارهاي اقتصادي را به ايران افزايش دهد، اين خود گوياي عزم جدي اسرائيل و غرب براي ضربه زدن به بدنه اقتصادي کشورمان است.

اما اهداف آنان از اخلال در نظام بانکي ايران چيست؟ و يا بعبارتي آنان چرا مي خواهند بانکهاي ايران را از کار بيندازند؟!

1- بانکهاي ايران برغم تمامي انتقادات وارده در زمينه مديريت نقدينگي و عملکردهاي اجرايي در زمينه تجهيز منابع و تخصيص مصارف ، نقش غير قابل انکاري در توسعه اقتصادي کشور داشته و در هر کوي و برزن که طرحي در راستاي توليد،اشتغالزايي و عمران و آباداني کشور شروع و اجراء مي شود بانکها حضور داشته و بعنوان موتور محرک ايفاي نقش مي نمايند.

2- بانکهاي ايران حلقه ارتباطي تجارت خارجي ايران با جهان بشمار مي روند و برغم تمامي تلاشهاي صورت گرفته در راستاي ايجاد محدوديت در مراودات مالي بانکهاي ايراني با بانکهاي خارجي ، تا کنون بانکهاي ايران در دور زدن تحرمها موفق تر ظاهر شده اند.

3- نقش بانکهاي ايران در جذب نقدينگي سرگردان از طريق اجراي سياستهاي پولي و مالي بانک مرکزي و تزريق اين منابع در چرخه اقتصادي کشور بي بديل است.

4- بانکها بعنوان بازوي اقتصادي دولت تاثير بسزايي در اجراي طرحهاي اجتماعي مثل: پرداخت يارانه ها، طرحهاي اقتصادي مثل: سهميه بندي بنزين و اعطاي کارت سوخت و طرحهاي زير بنايي دارند.

5- بانکهاي ايران در زمينه تسهيل تجارت داخلي و مبادلات بازرگاني کشور نقش اساسي دارند.

اين دلايل در کنار دهها عوامل ديگر سبب مي شود که دستهاي ناپاک عزم جدي براي اخلال در نظام پولي و بانکي کشور داشته باشند و با علم نمودن يک ايراني تبعه آلمان بنام مه آفريد امير خسروي و نزديک نمودن نامبرده با برخی اطرافيان رييس جمهور و جريان انحرافي، وي را از رانتهاي بزرگ بهره مند سازند.



اما جالب آن است که بدانيد مه آفريد امير خسروي همان خريدار گمنام پژو 504 رييس جمهوري است که از او بعنوان يک ايراني مقيم آلمان نام برده مي شد و هرگز اسم کامل او بدلايل انسان دوستانه ( !! ) علني نشد!



و با اين حساب بايد پرسيد که چرا امير خسروي طي يک سناريوي تبليغاتي ، ماشين قديمي رييس جمهور را به قيمت گزاف خريده و در قبال اين کار بزرگ که نخواسته نامش فاش شود چه هديه و رانتي را از حلقه نزديک به رييس جمهوري دريافت نموده است؟!



برگرفته از سایت عماریون

۲ نظر:

  1. با سلام
    راه اندازی آزمایشی سایت خبری - تحلیلی کرمانشاه پست باطلاع می رسد . از انجا که وبلاگ شما در بخش پیوندهای وبلاگی و خبرخوان ما قرار گرفته لذا درج پیوند ما در وبلاگتان باعث مسرت و خوشحالی و همراهی در بستر اطلاع رسانی استان خواهد شد .

    ارادتمند - مدیر کرمانشاه پست

    پاسخحذف
  2. و آقای تابش رییس فراکسیون اقلیت هم تایید می کند که بله؛ "شبیه به تخلف سه هزار میلیارد تومانی باز هم وجود دارد، ولی چون گفته اند سخنی نگوییم، از بیان آنها صرف نظر می کنیم" و اضافه می کند؛ "به عقیده بنده مطرح شدن این تخلف در شرایط فعلی کشور، انحراف افکار عمومی از بسیاری از وقایع پشت پرده است"! حیرتا!
    آقای محمد خباز عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت در چهار دوره ای که در کمیسیون اقتصادی مجلس حضور دارم شاهد اختلاسی بزرگ تر از مبلغ ۱۲۳ میلیارد تومان نبوده ام. ۳ هزار میلیارد تومان برای ما هم بسیار شوک آور است که ریشه در ضعف ما در نظارت دارد، و این اختلاس را "شوک آور و باورنکردنی" توصیف کرد ... و ناگهان هذا حبیب الله! رهبر معظم مساله را از اصل "دروغ" می نامند، یعنی که انشاء الله بز است...! من البته در این دو روزه هرچه سعی کرده ام این خبر را در سایت ها پیدا کنم، تیرم به سنگ خورده و هیچ جا صحبتی از بیانات رهبر معظم در این مورد دیده نمی شود. با این همه تردید ندارم که این خبر را در یکی از سایت های مهم (به احتمالی بی بی سی فارسی) خوانده ام. چه دلیلی دارد با این همه سند و اظهار نظر و مصاحبه، دیروز، مخبر کمیسیون اصل ۹۰ بفرمایند؛ ما برای یک میلیارد دلار اختلاس، سند و مدرک داریم. اگر کسی مدعی ست بیشتر بوده، بیاید سند و مدرکش را رو کند! معلوم می شود حق با آقای خباز بوده که گفته؛ "مبلغی در حدود هزار تا دو هزار میلیارد تومان آن از کشور خارج شده" یعنی مرغ از قفس پریده! امان از دست این "دشمنان نظام" که از کاه، کوه می سازند و یک دزدی ساده ی چند میلیون دلاری را "میلیاردی" می کنند و به دزد، لقب "قهرمان اقتصاد کشور" می دهند و ...
    یکی گفت شنیده ام در زمانی دور، شغالی در بصره امامی را خورده. شنونده گفت؛ امام نبوده و پیغمبر بوده، بصره نبوده و کنعان بوده، شغال نبوده و گرگ بوده، نخورده و فقط دریده، تازه تمامش هم دروغ و شایعه ای بیش نبوده که برادران پیغمبر ساخته اند! بیچاره گرگ یوسف ندریده ی دهن آلوده!

    پاسخحذف