به علت شرکت در تجمعات معلمان در سال ۱۳۸۵ا، یک سال به محکومیت محمد داوری افزوده شد.

thumbnail1.jpg

تحول سبز: به علت شرکت در تجمعات معلمان در سال ۱۳۸۵ا، یک سال به محکومیت محمد داوری افزوده شد.

درحالیکه محمد داوری، از زندانیان جنبش سبز، در حال گذارندن محکومیت پنج سالۀ خود در زندان اوین است، منابع خبری اعلام کردند که این روزنامه نگار زندانی یکسال دیگر به محکومیت پنج ساله اش افزوده شده و به این ترتیب مدت محکومیت وی از پنج سال به شش سال افزایش یافته است.

به گزارش کلمه، این معلم و فعال فرهنگی، که در حال گذراندن دوران پنج سال محکومیت خود در بند ۳۵۰ اوین است، توسط مسئولین زندان احضار و از یک سال افزایش حکم زندان خود آگاه شده است.

بر اساس این گزارش، دلیل افزایش حکم زندان داوری، شرکت وی در تجمع های اعتراضی معلمان در بهمن و اسفند سال ۱۳۸۵اعلام شده است. این فعال فرهنگی که عضو شورای مرکزی سازمان معلمان بوده، به دلیل حضور در تجمع معلمان در سال ۸۵ بازداشت و در دادگاهی در سال ۸۶ به پنج میلیون تومان جریمه نقدی بدل از حبس محکوم شده بود و هم اکنون به دلیل عدم پرداخت این جریمه، یکسال به حبس وی فزوده شده است.

محمد داوری روزنامه نگار و سردبیر سایت سحام نیوز است، که پس از نامۀ ارسالیِ مهدی کروبی به هاشمی رفسنجانی، رئیس مجلس وقت خبرگان پیرامون آزار زندانیان سیاسی در شکنجه گاه کهریزک، دستگیر و تحت فشار و شکنجه قرار گرفت تا علیه مهدی کروبی در تلویزیون جمهوری اسلامی اقرار کند، اما وی این مسئله را نپذیرفت.

"

۱ نظر:

  1. جالبه که بعداً دستور میدن اصلاح طلب ها هم باید تو انتخابات شرکت کنن , کدوم اصلاح طلب؟ اونهایی که زندانی هستن؟

    پاسخحذف