تــداعــی جمـعـه های رمضـانـی

جمعه امروز حال و هوا و رنگ و بوی دیگری داشت ؛حال هوای حضور مردم در روزهای معنوی جمعه های رمضان داشت . انبوه مردم که معمولاً در جمعه های ماه رمضان و عید فطر این چنین در جامع کرمانشاه جمع می شوند و دو شبستان بزرگ و حیاط مسجدجامع را با حضور خود پر می کنند به احترام قران جمع شده بودند، تا بعد از برگزاری نماز جمعه به قران حرمت بگذارند و به توهین کنندگان و حرمت شکنان کتاب آسمانی هشدار بدهند.

از طرفی رنگ بوی وحدت و یکدلی در انبوه جمعیت نمازگزار موج می زد ، همه آمده بودند ؛ افراد با سلایق مختلف سیاسی آمده بودند ؛ هر دو امام جمعه شیعه و سنی کرمانشاه در بین مردم و همراه آنان بودند رنگ وحدت و بوی یکدلی از راهپیمایان در فریاد و حرمت گذاری آنان به کتاب آسمانی ، استشمام می شد. امیدواریم اقدام نابخردانه توهین کنندکان به قران ؛ سبب خیر و برکت وحدت در بین مردم ما و مسلمانان جهان بشود و امروز آغازی بر شروع محبت در بین فرزندان انقلاب با سلایق متفاوت باشد.
باید از این مردم ، این چنین در مواقع حساس و دفاع از قران و انقلاب حضور بی پاداشی در صحنه سیاسی دارند و دل به قران و انقلاب سپرده اند ؛ آفرین گفت و از حضورشان تشکر کرد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر