اجلاس تهران و بی اطلاعی ما

وبلاگ های فعال معلمان در باره برگزاری « بیست و هفتمین گردهمایی روسای آموزش و پرورش سراسر کشور » در تهران تا به حال مطلبی ننوشته اند و هیچ خبری از آن منتشر نکرده اند . این موضوع یا از بی اطلاعی از کم و کیف برنامه های این همایش بزرگ فرهنگی تربیتی است و یا از قصد توجه نکردن به برنامه های وزیر آموزش وپروش و بی اعتنایی به برنامه های متولیان آموزش وپروش!

اگر موضوع اول باشد که شامل تقریرات هم می شود انتظار است دوستانی که مرتبط هستند هم خبر این همایش و هم نقد برنامه های همایش را به اطلاع دیگر معلمان کشور و علاقه مندان به موضوع آموزش وپروش برسانند. و چنان چه عدم توجه به اخبار این همایش از سر قصد و توجه نکردن به برنامه های آموزش وپرورش باشد؛ این کار نشان از سیاسی کار و صنفی کار نکردن در فعالیت های آموزش وپرورش است. درست است که هرمعلمی دارای یک گرایش خاص است و برای ترویج آن تلاش می کند ولی همه معلمان با هر گرایش ، در موضوع آموزش وپرورش و تعلیم وتربیت یک هدف اصلی دارند و باید برای اصلاح آن تلاش نمایند.

نهاد بزرگ آموزش وپرورش متعلق به همه مردم ایران است و کسانی که به هر نحوی با این مهم در ارتباط هستند باید برای بهبود برنامه های تربیتی آن تلاش کنند . چه در مدیریت آن سهیم باشند و چه از مدیریت آن کنار باشند .

گزارش آغاز به کار همایش با سخنان رئیس جمهور

سایت دبیرخانه اجلاس « که هیچ مطلبی ندارد »

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر