لباس شخصی ها و آزمونی برای سردار منکرسی...!!؟؟

یکی از اخبار مهم در دو روز گذشته سایت های خبری کشور این بود که : « کنسرت حسام الدين سراج که قرار بود به مناسبت مبعث رسول گرامی اسلام(ص) و به همت جمعيت دانشجويي خيريه امام(علي) طي سه شب در روزهاي 18، 19 و 20 تير ماه در کرمانشاه برگزار شود، با همت لباس شخصی ها لغو شد » .

این اقدام ؛ یعنی گروه موسم به لباس شخصی های(....) کرمانشاه دوباره نفس گرفتند ولی این بار ، آنان علیه برگزاری جلسات اصلاح طلبان اعتراض و شعار نمی دهند ،بلکه فریاد آنان بر سر کارگزاران دولت اصولگرای احمدی نژاد است . وقتی بزرگان مدیریتی کشور، نسبت به اجرای قانون مصوب مجلس ،تمرد و بی اعتنایی می کنند ، فرزندان ؛ راحت تر، قانون شکنی می کنند . اگر بزرگان در خفا و پنهان و با اهمال قانون را اجرا نمی کنند و به آن بی اعتنایی می کنندو اهمیت نمی دهند. اینان در ملاء عام و با فریاد بلند؛ قانون و نیروی انتظامی و امنیت روحی و روانی مردم را مورد تعرض و تجاوز قرار می دهند.

حال روی سخن با سردار منکرسی است ، آیا می تواند به عنوان معاون سیاسی امنیتی و مسئول امنیت استان ، موضوع لباس شخصی ها را که خود بهتر از هرکسی، آنها را می شناسد ، حل کند ؟ آیا سردار هم اغماض خواهد و یار دیرینه خود را فقط نصحیت می کند؟ آیا آنان قدرتمند هستند و شما که مجری قانونید در نظم و مدیریت شهری، ناتوان و ضعیف هستید؟

جلال منکرسي در مراسم توديع و معارفه رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح استان کرمانشاه گفته بود: بايستي نيروهاي نظامي و انتظامي خود را حافظ امنيت جامعه دانسته و در اجراي قانون تمام تلاش خود را به کار گيرند و با برخوردهاي صحيح در برابر خاطيان و برهم زنندگان امنيت جامعه قاطعانه بايستند.

منتظر می مانیم و اقدامات شما را می ببیینم !!

۱ نظر: