اعزام افسران جنگ نرم به مدارس!

معاون پرورشي و تربيت بدني سازمان آموزش و پرورش تهران : از مهر 89 افسران جنگ نرم وارد مدارس خواهند شد كه هدف اصلي از تربيت اين نيروها پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي از جمله آسيب‌هاي پرخطري همچون جنگ نرم است.

هرکسی از ظن خود شد یار من .....از درون من نجست اسرار من

مسلماً متولیان آموزش وپرورش باید به فکر راه های بهبود بخشی وضعیت نابسامان تعلیم و تربیت در گستره آموزش وپرورش باشند ؛ حتی اگر به این مهم اعتقادنداشته باشند چون مجری قانون هستند احلاقاً و قانوناً باید به این مهم فکر کنند ولی مهم این است که حضرات شیپور را از دهانه گشاد آن ندمند! بلکه برنامه ای داشته باشند و حرفی بزنند تا قبل از این که قانون بشود و آن را اجرا و منتشر می کنند، عوارض منفی آن به جای نتایج مثبت برنامه ترویج نشود.

در این شرایط و با وضعیت موجود مدارس و بی اعتمادی فرهنگیان و دانش آموزان نسبت به مسائل روز جامعه و بخصوص نگرانی فرهنگیان در خصوص وضعیت اقتصادی خود و خانواده ، اعزام روحانیون به مدارس با نام افسران جنگ نرم کار درستی نیست! چون مطمئن هستم قبل از نتیجه مثبت داشته باشد نتیجه منفی آن ، اثر گذار است. شاید این یک توطئه ای و برنامه ای است برای کنار زدن روحانیون اهل اندیشه و خوش فکر در عرصه اجتماع.

امام جماعت سابق اداره آموزش وپرورش ناحیه ... کرمانشاه آقای... اگر چه نان این لباس را می خورد و از این جایگاه احترام اجتماعی و شخصیتی پیدا کرده است ؛ ایشان برای راحتی خود و برای در امان بودن از آسیب های موجود جامعه بجز در موارد خاص ، حتی الان که چند ساعتی در مراکز دانشگاهی درس می دهد لباس بر تن نمی کند و ....

اصولا مدارس میدان جنگ نیستند که نیازی به حضور ارتش داشته باشند مگر فرزندان مردم در مدارس نیستند ، مگر اینان سپاه دشمن هستند که برای مهار آنان آرایش نظامی گرفته شود؟ می توانستند از اسم و نام دیگری که موجب محبت و صمیمیت بشود، استفاده بکنند و با این نوع رفتار و گفتار التهاب آفرینی نکنند.
بدون شرح :
آيت‌الله نوري همداني : سكولارها نبايد در شغل معلمي باشند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر