پیرخطبه خوان کرمانشاه در بیمارستان


آیت الله زرندی امام جمعه سابق کرمانشاه به علت عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد ؛ وی که مدت 27 سال اقامه نماز جمعه کرمانشاه " از زمان امام وبخصوص در سالهای پر التهاب جنگ تحمیلی " به عهده داشت ؛ نماینده اول مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری است .

نمی توان خدمات 27 ساله این روحانی اصلاح طلب، ولی آرام و منطقی را ، در عرصه سیاستگذاری ربع قرن مدیریت کرمانشاه نادیده گرفت. بعداز شهادت آیت الله اشرفی اصفهانی و فوت آیات کاظمی و حاج آخوند و خرمشاهی و نجومی ؛ فقط ایشان و آقای عبداللهی از مجموع روحانیون با نفوذ کرمانشاه که سابقه همراهی با مردم در قبل و بعداز انقلاب داشته اند ؛ در قید حیات هستند . اگرچه حذف هنرمندانه آیت الله جلیلی از عرصه تاثیرگذاری فرهنگی و دینی کرمانشاه ، راه را برای افراد کم مایه باز کرده است ولی نگاه مردم به خادمان و همراهان دیروز خود، نگاهی احترام آمیز همراه با سکوت است.

تنگ نظران امروزی ، که همه چیز را از سیاست تا فقاهت و از مدیریت تا فرهنگ را هدایت می کنند و خدمات گذشتگان را فرصت سوزی برای ایران می دانند ؛ اکنون که با حذف و یا بدنام کردن خادمان دیروز ،خود بر اریکه قدرت یکتاز میدان اخلاق و علم و سیاست هستند؛ الحق هنر نفرت و تفرقه را خوب آموخته اند و ترویج می دهند. و امیدواریم از بیماری این پیرمرد روحانی خوشحال نباشند!! تا شاید امید تصرف حوزه علمیه امام خمینی را که با مسئولیت ایشان اداره می شود به عهده بگیرند.

از خداوند بزرگ برای ایشان صحت و تندرستی و ادامه خدمت علمی در حوزه علمیه کرمانشاه مسئلت داریم و برای خوارج کم مایه هم، انصاف و عقل .

۱ نظر:

  1. با سلام لطفا مارا لينك كرده ودر صورت امكان اطلاع رساني كنيد.باتشكر غرب نيوزhttp://gharbnews.blogfa.com/

    پاسخحذف