خطی ناشناس در صدد انتقام و بهانه جویی است

در روزهای گذشته نامه ای از جانب حجت الاسلام و المسلمین سعیدی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در جواب به نامه محمدعلی انصاری قائم مقام موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (س) منتشر شد. در این نامه سعیدی حجت الاسلام سید حسن خمینی به دلیل عدم شرکت در مراسم تنفیذ احمدی نژاد و دیدار با دکتر علیرضا بهشتی فرزند شهید آیت الله بهشتی پس از آزادی از زندان انتقاد کرده و گفته سید حسن آقا در برابر نظام و رهبری قرار گرفته است.سعیدی همچنین از نقش سپاه در حوادث انتخابات و دخالت در مسایل سیاسی دفاع کرده بود.

در پی این نامه سایت جماران نامه محمد علی انصاری خطاب به سعیدی را منتشر کرد.

متن نامه محمد علی انصاری بدین شرح است :

بسمه تعالی

جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای سعیدی (دامت افاضاته)

با سلام و تحیت

مرقومه ۷/۱۲/۸۸ جنابعالی را در سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی ملاحظه نمودم. تعجب است که نامه اینجانب به شما در مهر ماه ۸۸ و به صورت خصوصی و غیر انتشار یافته ارسال شده بود ولی مطالب حضرتعالی با حدود ۶ ماه تاخیر در سایت خاص انتشار می یابد و جالب است که تا لحظه نگارش این مطلب، نامه ای از شما بدست اینجانب نرسیده است.

احساس می کنم خطی ناشناس در صدد انتقام و بهانه جویی است اینجانب از جنابعالی تقاضا می‌کنم نامه مرا هم منتشر کنید تا مردم شریف ایران و پاسداران و بسیجیان غیوری که به عشق امام، هستی خویش را وقف انقلاب اسلامی نموده‌اند، در مقام قضاوت، امکان مقایسه بین مطالب را داشته باشند. اینجانب نسبت به آنچه به عنوان مقابله حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای حاج سید حسن خمینی با رهبری معظم انقلاب مرقوم داشتید، شدیدا اعتراض دارم و چنین سخنان غلط و بی مایه ای را تنها عاملی برای شادمانی دشمنان قسم خورده انقلاب وامام می دانم و خاطرنشان می سازم که به حمد الله مثل همیشه بیت امام نسبت خویش را با جانشین آن راحل عظیم الشان حفظ کرده و دسیسه خناسان در این میان نقشی نخواهد داشت، خوشبختانه بعضی از مطالب جنابعالی تاییدی است بر آنچه در نامه قبل خود گوشزد کرده بودم و انشاء الله در صورت ضرورت جواب نامه شما را به تفصیل خواهم داد. و ما تشاون الاان یشاءالله رب العالمین .

محمد علی انصاری

۸ /۸۸/۱۲

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر