وعده های نوروزی و یک اتفاق جالب

1 - وزیر آموزش وپروش در هفته گذشته وعده های نوروزی فراوانی به فرهنگیان داد ؛از جمله ؛ " بیمه طلایی و دندانپزشکی یا همان كارت طلايي درمان فرهنگيان که در هفته معلم تحويل داده مي شود " "اهداي بن كارت خريد به فرهنگيان" و "از اختصاص وام 150 میلیون ریالی برای مسکن فرهنگیان" و این که ، "كليه معلمان حق‌التدريس استخدام مي‌شوند" و "شركت بورس براي فرهنگيان تشکیل می شود" ؛ همه و همه وعده هایی نوروزی به معلمان بود ، ما امیدواریم تعطیلات عید نوروز89 ، موجب فراموشی زود هنگام این همه وعده نشود.

2- در نشست اخیر اعضای مجلس خبرگان رهبری اتفاق جالبی افتاد و همه آن را شنیدند وآن خبر ؛ این بود که با غیبت آیت الله یزدی ، فرزند ایشان در جلسه حضور داشتند ، این کار از عجایب روزگار است که فرزندی به جای پدر ، در جلسه ای اداری و مهم و رسمی حضور یابد . با هر گونه توجیه این یک بدعت تازه در جلسات قانوگذاری است و بخصوص این که میهمان در صندلی معاونت هم تکیه بزند.و امیدواریم جلسات موروثی نشود.

2- سایت آباد گران کرمانشاه هم ،به دنبال تعطیلی وبلاگ اصلاح طلب اسلام آباد نیوز و وبلاگ اصولگرای بصیرت کرمانشاه موقتا خدا حاقظی کرد و تعطیل شد. اگرچه منابع خبری غیردولتی فعال در کرمانشاه وجود ندارد ؛قطعاً وجود سایت های تحلیلی و خبری افراد، در شرایط بهت زده اجتماعی امروز و در بی خبری مردم از اقدامات مدیریتی در استان ، امیدبخش است و تعطیلی آنان موجب بی اطلاعی شهروندان از تصمیمات استانی خواهد بود . امیدواریم این دوستان بعد مدتی استراحت ، با برنامه جدید مجددا به فعالیت بپردازند.

3 _ دستگیری ریگی شرور منطقه سیستان برای مردم آن منطقه و کشور ، خوشحال کننده بود ولی طرح اگر و مگرهای سایت های خبری در باره نحوه دستگیری و نیز طرح مسائل حاشیه ای دیگر از اهمیت این اتفاق نمی کاهد . لذا به همه کسانی که در انهدام و نابودی مراکز التهاب آفرینی فعالیت در کشور فعالیت دارند ،باید دست مریزاد گفت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر