سهم مبهم متولیان سیاسی استان

سهم مبهم متولیان سیاسی استان

در توسعه سیاسی و ترویج حقوق شهروندی

برای اهمیت دادن به موضوع توسعه سیاسی جامعه و آشنا نمودن طبقات مختلف با حقوق شهروندی خود ، تنها احزاب سیاسی و کارمندان ناراضی از وضعیت اقتتصادی ؛ مسئولیت ندارند. متولیان سیاسی کشور وبه تبع آن استان؛ برای نهادینه کردن این مهم چه کرده اند؟ و چه برنامه ای دارند؟ آیا به وظایف خود توجه و عمل کرده اند ؟ آیا اصولاً با موضوع مردم سیاسی و اجتماعی میانه و علاقه ای دارند؟

حوزه سیاسی استانداری در دولت نهم و دولت فعلی نتوانسته موضوع سیاست و مردم سیاسی را در اجتماع و در بین مردم اهمیت وبها بدهد و از طریق تعامل و همراهی با احزاب کرمانشاه و یا دیگر شخصیت های سیاسی استان ؛ نسبت به برگزاری جلسات عمومی اقدام نماید !!

شاید چون جایگاه احزاب و توجه به گروه های سیاسی در دولت فعلی کم اهمیت است ؛ متولیان سیاسی استان نیز با تأسی از این نگرش ، چنین رفتاری با احزاب استانی دارند؟ و رغبتی به این مهم نشان نمی دهند؟

آیا نمی شود در بعضی از برنامه های زنده ی بی محتوای ساعت 9 تا 10 شب شبکه زاگرس که با مجریان ناتوان و هنرپشگان کم مایه که بعضی اوقات به تمسخر فرهنگ استان پرداحته می شود؛ از شخصیت های سیاسی و دانشگاهی وفرهنگی دعوت نمود و به تبین حقوق شهروندی مردم پرداخت؟

جابجایی معاونت سیاسی استانداری بدون پرسش از اقدامات برنامه سیاسی قبلی و اطلاع از برنامه های معاونت سیاسی جدید ، فقط چهره یک جابجایی صرفا اداری به خود گرفته است و می گیرد ونتیجه ای برای شهروندان علاقه مند به برنامه های سیاسی ندارد.

ای کاش سردار دمیاد می توانست بگوید که در مدت تصدی مسئولیت خود در حوزه سیاسی استان" نه امنیتی " چه اقدامات انجام داده است و نتایج آن چه تعامل استانی بوده است؟ و سردار منکرسی که بناست به جای ایشان به این مهم بپردازد چه برنامه ای برای توسعه سیاسی استان و ترویج حقوق شهروندی مردم دارد؟

۱ نظر:

  1. :: لينک باکس معلمان ::
    خوشحالیم که در کمتر از دو ماه نزدیک به 440 نفر از معلمین بزرگوار که بصورت اختصاصی ویا در قالب آموزشگاه محل خدمتشان تارنمایی ایجاد کرده بودند دور هم جمع شدند و مقدمات بستر لازم برای همدلی و همفکری بین بسیاری از آنها فراهم شد. بدینوسیله از همه عاشقان واقعی فرهنگیان که محبت کرده و آدرس لینک باکس را که متعلق به خودشان است در وبلاگ خود قرار دادند صمیمانه تشکر می کنیم.
    با آرزوی توفیق برای تمامی فرهنگیان عزیز

    پاسخحذف