كه ره تاريك ولغزان ست...

روزهای پر التهابی داریم ، مردم نگران اختلافات درونی مدیران ارشدنظام هستند ، وضعیت نگران کننده و شکننده شده است حق و باطل به هم آمیخته شده است ، گروهی با نادانی و یا به تحریک و یا به عمد ، حرمت عزای حسینی و روز عاشورا را می شکنند و شعار غیر متعارف سر می دهند و گروهی دیگر از این فرصت برای بیرون کردن رقیب و یاران انقلاب بهره می برند. بعضی سخن حقی را علم می کنند و اراده ای ؛ اگر نگوییم باطل ، باید بگوییم به سود خود ، از آن نتیجه می گیرند.

نباید کاری کرد که مردم در مقابل هم صف بکشند ، نباید مردم و نیروهای نظامی و انتظامی به هم بدبین شوند ، نباید وحدت ملتی که، آرمان مقدس قران و اسلام ، پرجم اوست به سخره ، به جهانیان نشان داد. روحانیت نباید در مقابل روحانیت صف آرایی کند و اختلافات سیاسی با این وضعیت به اختلافات فکری تبدیل می شود. امام تکه تکه می شود رهبری قربانی می شود ، حیثیت انقلاب عزیزمان با ناتوانی در مدیریت صحیح بحران های اجتماعی از بین می رود. همه باید مردم به وحدت و اتحاد دعوت کنند نه این که آنان را مقابل یکدیگر قرار داد.

گروهی از مردم کوچه و بازار به دعوای سیاسیون روحانی با حقارت و تمسخر می نگرند و می خواهند هر دو گروه رقیب، به جان هم بیفتند ،برای بعضی اصلاً مهم نیست و اهمیتی ندارد که کروبی و موسوی پیروز این اختلافات شوند و یا احمدی نژاد در قدرت و ریاست، باقی بماند. مهم دعوای آنان است که به هم مشغول باشند .به سخن رهبری اهمیت داده نمی شود و تمام تیرها به سوی رهبری و جایگاه رهبری هدف گرفته می شود ، صدا وسیما بیش از هر رسانه دیگری به اختلافات مردم و نظام دامن می زند در مدیر یت هدایت افکار عمومی ناتوان است .

نزدیک به یک ماه است یک جریان مرموز ضد انقلاب وضد امام با برنامه ریزی دقیق، افکار مردم و اجتماع را به سمت و سوی اختلافات درونی سوق می دهد . از 16 آذر تا به امروز نزدیک به یک ماه است که اردوکشی بی نتیجه خیابانی دولتیان ادامه دارد . خدایا خودت رحمتی کن وآتش اختلاف ودو دستگی را به وحدت و امیدواری مبدل ساز! دولت اگر توان مدیریت بحران های اجتماعی ندارد نباید مردم جامعه را تکه پاره کند و به اسم حمایت از خود و مخالف با دیگری ، آنان را در مقابل هم قرار دهد .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر