ادامه بازداشت...

یک هفته از بازداشت مهدوی چشمه گچی دبیر حزب توسعه کرمانشاه می گذرد ، در این مدت ، از طرف نمایندگان و افراد شاخص سیاسی استان، برای آزادی او، رایزنی و تلاش چشم گیری صورت نگرفت، از طرفی، این اقدام در مطبوعات استان نمود پیدا نکرد و فقط چند وبلاگ کرمانشاه خبر آن را منتشر کردند و از هرگونه تحلیل و جانبداری خودداری کردند .

شاید دلیل این عکس العمل غیر قابل انتظار ؛ رفتار مشکوک و مبهم مهدوی چشمه گچی در ارائه اخبار و تعامل با مسئولان استان و نیز سئوال از نحوه و محل پشتیبانی از اقدامان سیاسی و مطبوعاتی او که یک معلم ساده است، باشد!! ( نزدیک به دوسال است در مرخصی بدون حقوق بسر می برد ) وهمین ابهامات رفتاری باعث شده تا کسی برای این دستگیری، دلسوزی و ابراز ناراحتی ونگرانی نکند.

چشمه گچی جدای از خطاهای احساساتی و سیاسی ومبهمی که دارد ، یکی از افراد پرکار و تلاشگر، در عرصه مطبوعات و دنیای مجازی اینترنت، در کرمانشاه است . بیشتر کسانی که امروزه به مقام و مسئولتی رسیده اند به خاطر تبلیغات بد وی، در انتقاد از آنان بوده است وامروز نیز همان افراد یا در پناه امکانات و قدرتی که به دست آورده اند؛ از این پیش آمد ، خوشحال هستند تا درامنیت خبری و اطلاع رسانی، به اقدامات خود بپردازند. اگر چه این بازداشت سیاسی نبوده و بیشتر به یک تسویه حساب شخصی شباهت دارد ولی نباید در استان فضای مطبوعاتی و وخبر رسانی را دچار نگرانی شود و مانع ازاخبار نیم بندی که تا به حال منتشر شده است ،بشود. امیدواریم با آزادی ایشان ، این ابهامات هم روشن شود.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر