غایب در کلام وتصویر


درگذشت آیت الله نجومی موجب وحدت معنوی و عاطفی مردم کرمانشاه شد و می توان گفت مرگ این عالم زاهد برکت همراهی مردم را به دنبال دارد اما در این میان غیبت آیت الله زرندی امام جمعه 23 ساله کرمانشاه در مراسم تدفین ایشان و نیز عدم صدو بیانیه تسلیت به عنوان نماینده مردم در مجلس خبرگان رهبری ، کج سلیقگی اطرافیان و مسئولین دفتر ایشان است.

در مراسم تدفین آیت الله نجومی که همه اقشار و گروه های سیاسی شرکت داشتند ، یکی از موضوعات مطرح ؛غیبت آیت الله زرندی بود . اگر چه به ما یاد یاد داده اند که در کار بزرگان آن هم بزرگان از علما دخالت تکنیم ولی نباید خطاهای رفتاری معلمان اخلاق را نادیده بگیریم و دوستی های گذشته این روحانیون دوست را که هادیان و راهنمایان مردم هستند،کوچک بشماریم و به سادگی از کنار این قضایا رد شویم، در این صورت ممکن است برداشت شود بعضی مطالب گفته شده فقط برای سرگرم کردن مردم و خدایی نکرده بهره برداری از آنان است.امیدواریم توضیحی از طرف مسئولین دفتر ایشان برای مردم اعلام گردد.

۳ نظر:

  1. درود
    چرا ما را حذف کرده ای برادر ؟!

    پاسخحذف
  2. من به عنوان یکی از نزدیکان آیت الله میخواهم مطالبی را که شاهد آن ها بوده ام عرض کنم"
    آیت الله زرندی بارها در مرساسم های مختلف آريالاین اصولگرا شرکت کرد اما هر بار جز توهین و هتک حرمت جوابی دریافت نکرد. مثل مراسم ختم مرحوم حاج آخوند که در مسجد به او حمله شد . بازدید از نمایشگاهی که در میدان آیت الله کاشانی برگزار شد و در آتش سوخت و ....
    آیا با این اوصاف انگیزه ای برای همدردی با آقایان باقی میماند؟؟؟
    از طرفی هم در این سالها مصایبی برای آقای زرندی پیش آمد.کدامیک از حضرات با او ابراز همدردی کردند که امروز انتظار همنوایی دارند؟؟؟

    پاسخحذف
  3. سلام
    چرا زمانیکه خواهر - پدر همسر - خواهر همسر و دیگر نزدیکان آیت الله زرندی به رحمت ایزدی پیوستند از آقایان اصولگرا انتظار دلداری دادن به آقای زرندی را نداشتید؟؟؟
    کمی انصاف داشته باشید.
    آیت الله زرندی هر بار که برای نزدیک شدن به اینها قدم برداشت در صدد شکستن پایش بر آمدند حالا میگویید.....؟
    ایشان در اوج قدرتش همواره آغوشش بسوی این آقایان باز بود اما اینها تمایل به دوستی نداشتند و ندارند.

    پاسخحذف