دانشگاه ویژه فرهنگیان در همه استانها راه اندازی می شود

دانشگاه ویژه فرهنگیان در همه استانها راه اندازی می شود
کرمانشاه - خبرگزاری مهر: وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال در همه استانهای کشور دانشگاه ویژه فرهنگیان برای تربیت نیروی انسانی متخصص تاسیس می شود.

به گزارش خبرنگار مهر در کرمانشاه، حمیدرضا حاجی بابایی در حاشیه سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: امسال مهمترین اولویت وزارت آموزش و پرورش راه اندازی دانشگاه ویژه فرهنگیان و تربیت معلم به منظور تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص مورد نیاز این وزارتخانه است.

وی افزود: مقاوم سازی و بازسازی فضاهای آموزشی، توجه جدی به کتب درسی و ساماندهی نیروی انسانی با برگزاری آزمون از دیگر اولویتهای کاری امسال وزارت آموزش و پرورش است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه با اشاره به اینکه از امسال طی یک برنامه پنج ساله بی سوادی در کشور به صفر خواهد رسید، گفت: برنامه ریزی دقیقی برای انجام این طرح انجام گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: امسال توجه خاصی به آموزش قرآن در مدارس به خصوص مدارس ابتدایی صورت خواهد گرفت، به طوری که یک ساعت آموزش قرآن برای این مقطع در نظر گرفته شده است.

حاجی بابایی در ادامه با بیان اینکه نگاه وزارت آموزش و پرورش به استان کرمانشاه ویژه است، گفت: به این استان به دلیل مرزی بودن و صدمات بسیاری که در دوران جنگ تحمیلی دیده باید به صورت خاص توجه شود.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در سفر سوم هیئت دولت مصوبات خوبی برای استان به تصویب خواهد رسید که در حوزه آموزش و پرورش توجه خاصی به تجهیز مدارس، احداث نمازخانه، سالن ورزشی و استخر از این جمله است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر