آقای استاندار ؛ سری هم به میدان سرچشمه بزنید!!

همه شنیده ایم که مراکز آماری اعلام کردند: آمار بیکاران کشور نسبت به سال گذشته "دو درصد" افزایش یافته است که نشان از تأثیر بد و غیر کارشناسی سیاست های اجرایی اقتصادی دولت " گفتار درمان" دارد . و تازه این آمار رسمی و اعلام شده است و آمارهای غیر رسمی و بیکاری پنهان جامعه خود، افزون بر این آمار است . وقتی در سطح کشور دو درصد آمار بیکاران اضافه می شود مطمئناً در مراکز کم درآمد، درصد این آمار بیشتر است.

جدای از این موضوع مهم کشوری ؛ اما در کرمانشاه سیل انبوه بیکاران پیر و جوان را هر روز صبح در میدان های مشخصی از جمله " میدان سرچشمه " " میدان لب آب" " میدان وزیری" "چهار راه دولت آباد" و...و از همه مهمتر در عصر هر روز ، در میدان آزادی کرمانشاه ؛ بیانگر وضعیت بد اقتصادی انبوهی از شهروندان است.

آقای استاندار ؛ می توانید هر روز انبوه جوانان و مردانی را در مراکز جویای کارگری روزمزدی شهر از جمله میدان سرجشمه کرمانشاه بیابید که با بقچه ای از نان و یا وسایل کارگری، منتظر دعوت به کار روزانه هستند !!

آیا تا به حال خود را به جای این افراد گذاشته اید که اگر با جیب خالی به خانه برگردید و نتوانید حتی پول خرید نان خالی را فرزندان خود به دست بیاورید ؛ چه روزگاری خواهید داشت؟؟

به تو حاصلی ندارد غم دل گفتن ......اگرشبی نخفته باشی به درازنای سالی

نمی توان ادعای خدمت کرد و به نیازمندان واقعی جامعه ، بی توجه بود . نمی توان چهرهای تکیده مردانی را نگاه کرد که آرزوی تفریح یک روزه ای در پارکی و یا بوستانی ، به دل فرزندانشان مانده است. به راستی ادعاهای خدمات رسانی و توسعه عدالت اجتماعی؛ گسترش فقر اجتماعی بایدباشد و نتیجه بدهد؟؟

هیچ کس نمی تواند؛ انبوه جوانانی که عصرها و یا دوشنبه و جمعه بازارهای شهر ، برای امرار معاش موقتی ، چه سختی ها را تحمل می کنند ،نادیده بگیرد و ادعای آمارهای اشتغال زایی را هر روز از روزنامه ها و رسانه ها را بشنود و بی تفاوت باشد و به گفتار درمانی مسئولین و شرکت در در جلسات رسمی و مذهبی و دینی آنان (که برای خوراک تبلیغات تلوزیونی آماده می شود ،) دلخوش کند ، اگر در این جلسات ، دستمال هایی هم از اشک تر شود و کنار گذاشته شود ، چون به سود نیازمندان نیست ، بی فایده است.

۱ نظر:

  1. با سلام وخسته نباشيد. لطفا در صورت امكان مارا لينك كنيد.با تشكر اميدرسان

    پاسخحذف