می خواهید؛ از چه اخباری آگاه شوید؟

تقریرات ؛به گردش آزاد اخبار علاقه مند است و این به معنی قبول و تأیید همه مطالب نیست، ممکن است خبری را ، ما ننویسیم ویا اطلاع کمی از آن داشته باشیم ،آدرس آن را می توانید در روزانه های وبلاگ پیدا کنید . تقریرات ؛ اگر چه یک ویلاگ شخصی است و دیدگاه و نقد و علاقه نویسنده را درباره مسائل جاری بیان می کند ولی نمی خواهد ؛ مراجعین به صفحات خود را ، دست خالی باز گرداند . توانسته است تا به حال آدرس 1072 سایت و وبلاگ با گرایش های مختلف فکری در موضوعات متفاوت ،در گوگل خوان خود ، ثبت نماید ؛ یعنی ؛ به تنهایی دروازه اطلاع رسانی 1072 لینک وبلاگ و سایت است. برای استفاده راحت و روان از لینک های تقریرات ، مطالب زیر عرضه می گردد:


= اگر می خواهید از متن اخبار سایت ها و وبلاگ های فیلتر شده و فیلتر نشده اطلاع پیدا کنید ؛ لینک « متن اخبار سیاسی » از قسمت روزانه های تقریرات در سمت راست را، کلیک کنید.

= اگر حوصله متن خوانی اخبار ندارید وفقط می خواهید بدانید تیتر آخرین اخبار سیاسی کدام است ، لینک « تیتر اخبار سیاسی » در روزانه ها ، سر بزنید.

= اخبار معلمان و بیان دیدگاه های کانون های صنفی و شخصیت های سیاسی معلم را علاوه بر استفاده از وب چرخان موجود، از لینک « اخبار معلمان » در روزانه های سمت راست صفحه پیگیری نمایید.

= اطلاع از اخبار استان کرمانشاه را می توان علاوه از به روزشده ها در وب چرخان کرمانشاه ؛ از لینک « اخبار کرمانشاه » در قسمت روزانه ها بخوانید. و هم چنین «اخبــار خبـرگــزاری ها » و اطلاع از مطالب در حوزه « فــرهنــگ و انــديـشه » و جستجو در مطالب « متـنـوع و گونـاگــون » را روزانه ها ی تقریرات جستجو کنید.

ملاحظه می فرمایید تقریرات از قِــبَـل امکانات گوگل توانسته است مزایای استفاده از یک سایت قوی و پرتال غنی را به کاربران عرضه کند. لطفاً برای استفاده دیگران ، تقریرات را با این توضیحات معرفی نمایید.


۱ نظر: