تـنــهـــایــی آیت الله زرندی

آیا رهبری انقلاب حکم انتصاب امام جمعه کرمانشاه

که از طرف امام(ره) صادر شده است را لغو خواهد کرد؟؟

تـنــهـــایــی آیت الله زرندی؛

به خاطر احتیاط بیش ازحد ایشان در موضع گیریهای اجتماعی است!

خبر انتخاب جانشین آیت الله زرندی ، امام جمعه کرمانشاه ، تاکنون ،بازتاب کم رنگی درمیان مردم کرمانشاه داشته است وگویی ، مدت 23سال ،حضور ایشان در منبر خطابه جمعه کرمانشاه ، کم اثر ویا بی اثر بوده است ونتوانسته است در قلب مردم جای بگیرد ، وگویی اصولاً کسی به نام آقای زرندی ،به عنوان امام جمعه در حضور نداشته که حالا بخواهدبرود.اگرچه ممکن است نشر این خبر از منابع غیر رسمی برای سنجش و تست عکس العمل مردم برای انجام این اقدام باشد.

در عوض، این خبر ،در میان روحانیان به اصطلاح اصولگرا ، موجب شادی وخوشحالی شد به صورتی که برخی از آنان با اظهار نظر «23سال امامت جمعه، برای ایشان کافی است» از رفتن ایشان ابرازخوشحالی کردند .

به راستی چرا مردم نسبت این جابجایی بی تفاوت هستند وحضور 23ساله ایشان را آنطوری که شایسته است، ارج نمی نهند وبا تجمع در بیت ایشان مراتب قدردانی خود را به ایشان، اعلام نمی کنند واصولاً چرا واکنش مثبت یا منفی به این موضوع ندارند؟؟؟

ایراد مدیریت دفتر وشخص ایشان این بود که در دوران مسئولیت امامت جمعه ، در مسائل اجتماعی موضع گیری روشن وصریح نداشتند واصولاً با احتیاط بیش از حد از منازعات موجود دور بودند، نمونه بارز آن رد صلاحیت های اصلاح طلبان در کرمانشاه ویا کشور بود که ایشان به صراحت از این موضوع انتقاد نکرده است.

عدم موضع گیری وسکوت در مقابل عزل و برکناری بی رویه مدیران توانمند استان ، ایشان را در تنهایی قرار داده است. واین سرنوشتی است که قبلاً برای نمایندگانی همچون دکتر بهنیا ودکتر الهیاری رقم خورد.

از همه مهمتر چرا تشکل های به اصطلاح اصلاح طلب نسبت به این مهم بی توجه هستند واز مقام امامت جمعه ایشان، قدردانی نمی کنند. اشتباه نشود نمی گویم با امام جمعه ای که هنوز نیامده در افتند بلکه مقصود این است که قدر شناس ، آشنایی، گذشته نیستند.

از طرفی سئوال مهم این است آیا رهبری معظم انقلاب ، با در خواست های حزبی بعضی افراد، مبنی بر ادعای خالی بودن صفوف نماز جمعه کرمانشاه از نمازگزاران ، حکم امام خمینی (ره) در انتصاب آیت الله زرندی را لغو خواهد کرد؟؟؟؟؟

معتقدم یک دست شدن مدیریت اجتماعی وفرهنگی وسیاسی ومذهبی جامعه نه تنها سودی برای مدیریت حاکم بر استان ندارد بلکه زمینه مناسبی برای اتحاد وهماهنگی نیروهای منتقد استان خواهد بود.

باید دید که در جمعه آینده در نماز جمعه حمایت از امام جمعه منصوب امام چگونه خواهد بود؟



زمان ارسال در وبلاگ قبلی : چهارشنبه بیست و چهارم بهمن 1386 -

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر